Felrapportering
Automatisering –> Effektivisering –> Produktivitet
Genom att placera QR-koder vid ingångarna, våningsplanen, ingångsdörrarna och parkeringen på din fastighet med hyresgäster, kan dina hyresgäster enkelt rapportera eventuella problem eller be om hjälp genom att skanna koden med sina mobiler och fylla i ett formulär. Beroende på typ av fel eller fråga, går rapporten till rätt person såsom elektriker, fastighetsskötare eller kontor, och ingen behöver vänta i telefonkö. All statistik över rapporterna sparas i molnet för ledningen eller administratören. Genom denna metod kan ansvariga snabbt identifiera problemet och få tillgång till kundens information.

Det fungerar så att QR-koden leder till ett formulär som i sin tur skickar informationen till ett kalkylblad som sorterar alla rapporter om fel och adresserar e-postmeddelanden till rätt person för att åtgärda dem. Istället för att belasta kundtjänsten skickas alla rapporter direkt till dem som tar hand om felhanteringen.
Förutom det har du statistik och diagram över alla rapporter.
Snabb, enkelt, prisvärd.
Om du är intresserad av våra produktivitetslösningar, vänligen kontakta oss så berättar vi gärna mer.